вторник, 12 февруари 2019 г.

Почина Шарлот Герсон


Дъщерята на д-р Макс Герсон, Шарлот, която беше страстна защитница на делото му и последователка, основа клиники след неговата смърт, посвети 80 години от живота си и лекуваше болни от рак и тежки неизлечими заболявания по метода на баща си, почина на 10 февруари 2019 г. само месец, преди да навърши 97 години.

Ето какво написа за нея внучката й Франческа Дего в профила си във Фейсбук:

Вчера вечерта ти ни напусна, моя сладка, красива, малка Нона. Ти определено не беше образцова баба. Не беше бабата със скритите бонбонки и шоколади. По-скоро беше бабата с ябълките… Но ти беше светлина, която винаги блестеше ярко и ни обгръщаше с топлия блясък на красивите си сини очи. Като дете не разбирах защо трябва да те деля с толкова много хора. Те те обожаваха сякаш беше част от тяхното семейство. Но сега разбирам колко силен трябва да е човек, за да даде всичко от себе си за другите, да бъде винаги добър и да се бори, за да облекчава болките на хората. Ти си най-силната жена, която съм срещала в живота си!  И сега, аз се чувствам по-малко самотна поради хилядите хора, които те обичат и споделят мъката на семейството ми. Но ако за тях ти си един ангел, за мен ти си все още моята малка, сладка Нона! Ще ми липсваш много!

Благодарим Ви, че бяхте с нас! Споделете статията с приятелите си! Ако искате да получавате всяка наша нова статия, регистрирайте се във формата, която се намира горния десен ъгъл.

А тук сме приготвили още някои интересни неща за Вас:


Истината за
шоколада „със стевия“
Гените не са нашата съдба
Терапия HIFU ми върна
радостта от живота




Няма коментари:

Публикуване на коментар