неделя, 23 август 2015 г.

Трилогията на лъжите (4) - Право на избор

МЕДИЦИНСКИ СОЦИАЛЕН МАРКЕТИНГ – това е науката на социалния маркетинг, приложена в сферата на здравето. Състои се в продаването на болести на хората, които си мислят, че купуват и искат здраве.

Не се сещам за по‐добър пример от този за Банките на Unicef, в които всички членове ‐ малки и големи щедро дават пари мислейки, че помагат, а всъщност допринасят за ваксинирането и убиването на деца в страни от Третия Свят.

СОЦИАЛЕН МАРКЕТИНГ ОТНОСНО ВАКСИНИТЕ – това е да се продаде идеята за необходимостта от ваксиниране на хора, които нямат нужда или не го искат. Поставената цел е да се убеди 95% от населението, да се накара да не се противи за ваксинациите, които властите налагат.

Ваксинация по задължение. Тя може да включва: манипулиране, организиране, репресии

При всички положения, обаче ни е зададена командата да се подчиним пред ваксинирането. Как се прави ваксинацията задължителна?

Първи етап – манипулация във всички сфери – подчинение с пълно съгласие

& Образование

Властите ни насаждат вярата, че ваксините са ефективни и безвредни. Ако някой оспори тази доктрина, лекар или не лекар, се обявява за еретик. Но все пак ние научихме, че истината е друга. Тогава властите подхванаха новия мит, че благодарение на ваксинациите, сме се освободили от страшни епидемии. А истината е, че тези епидемии вече са били изчезнали по времето, когато са се въвели задължителните ваксинации. Има написани книги по темата (написани не от властите), където се предоставят доказателства, че подобрението на жизнените условия и особено на хигиената са нещата, които са довели до прогресивно изчезване на инфекциозните болести, които са били бич за населението. В книгата си „Medical Mimesis” Иван Илич описва как се е случило това промиване на мозъците. В университетите се учат дисциплините „санитарно образование” и „публична хигиена”, студентите приемат всичко за истина, не задават въпроси и така ваксинацията става нормална агресия, както насилието и войните които дават по телевизията.

&  Речник

Властите слагат думи в устите и умовете ни, които оформят поведението ни. Например, зимата я наричат грипен сезон от което следва, че има нужда от ваксинации срещу грип. Така ни зарибяват! Социалният маркетинг отива и по-надалеч – кара ни да вярваме, че възрастните хора са по‐податливи на болести, включително грипът през зимата, ето защо трябва и те да се ваксинират. А за по‐сигурно трябва да се ваксинират и всички, които работят и се грижат за тях. Аз наричам това герондоцид.

Един от инициаторите на кампанията за ваксиниране срещу грип повтаряше:

„Ако искате по-бързо да станете наследници, ваксинирайте баба си и дядо си срещу грип!!”

L Емоции

Не какви да е емоции, а страх.  Самата концепция за ваксинирането лежи върху тандема страх-защита. Карат ни да се страхуваме и да бягаме при тях за защита.

Толкова ли сме безсилни? Манипулирането ни кара да мислим, че сме. Оставяме се нашите защитници да се погрижат за нас, като тази защита я заплащаме много скъпо.

За да е още по‐ефективно, социалният маркетинг включва още една емоция – вина:  Ако не ваксинирате детето си и то се разболее, вината е ваша и няма да можете  да си го простите до края на живота си.Ако детето ви умре в кошарката си или се разболее от левкемия на 3 годинки или от множествена склероза в училищна възраст, то ще е защото не сте го ваксинирали!

h Влияние

Влияние, чрез което ни държат в подчинение. Следваме модни тенденции, музикални, хранителни и такива във ваксинациите. Най‐важното е да не задаваме въпроси. Да уважаваме авторитетите. Те са по‐добри от нас, те знаят повече...показват ни това, което е добро за нас. Бих нарекла това социален натиск. Той се дирижира от върхушката и съучастниците й – финансови, политически, индустриални, медицински, застрахователни, религиозни, артистични и академични.

% Информирането

Медицинска или не медицинска, информацията и информирането е в ръцете на върхушката. Информирането е средството за разпространение на социалния маркетинг. Повечето журналисти разпространяват информация, спусната им от властите. Страхуват се да излязат извън отъпканите пътеки и да задават въпроси, особено що се отнася до ваксинациите. Ако задават въпроси им отнемат материала и го дават на друг. Следва отнемане на работата...

Но се намират и такива, които задават въпроси. Например, през 1979 г. телевизионната програма на CBS „60 Minutes” направиха репортаж‐анкета за масовото ваксиниране срещу болестта свинска чума в САЩ от 1976 г. Ваксината е причинила толкова много усложнения, особено неврологични, парализа, дори смърт, че производителят е бил масово осъден, а производството на ваксината – спряно. Това предаване беше като витрината на социалния маркетинг в най-славните му дни…



Властите се крият зад: Всеки има право на здраве!

Не би могло да бъде облечено в по‐добро послание! Но когато говорим за права, говорим и за задължения. Следва и идеята за социалното задължение да се ваксинираш. Ако откажеш значи не зачиташ правото на останалите да са здрави! Каква липса на етика и морал! Ако сме добри граждани, ще изпълним дълга си и ще се ваксинираме! И така социалният маркетинг е постигнал целта си.

Втори етап – организиране: подчинение с малко съпротива

Така се осигурява изпълнението на манипулирането. В САЩ това става чрез компютъризирана система за проследяване на лекари и население, всички. Така властите са сигурни, че всеки гражданин си получава ваксините навреме и че в това участват всички лекари. Попълват се списъци, индекси, имунизационни паспорти...никой не може да се покрие. Ако някой не изпълнява – веднага се привиква и му се налага глоба. Цари строг надзор.

BIG BROTHER наблюдава здравето ви!

Трети етап – репресии: подчинение без съгласие
Неподчинението се наказва. За да осигурят подчинение властите създават закони. Ваксините стават задължителни още в началото на века 20-ти Век. Все още са задължителни в повечето страни. Когато хората започнаха да разбират за опасностите от ваксинирането, бяха посети семената на бунта. Ако съпротивата стане твърде сериозна, Световната Здравна Организация  тихомълком прокарва нови закони, като например Конвенция за Правата на Детето.

G На тези, които не се подчиняват и не ваксинират децата си, се отказва достъп до детски градини, училища, университети и някои болници или клиники. Не могат да пътуват в чужбина и да упражняват някои професии. Биват заплашвани от медицински, административни, училищни власти. Те са черните овце в съвършената програма Здраве за Всички.

G Най‐неподчинимите се удрят с глоби, ваксинират се насила или изпращат в затвора.

G Иначе мислещите лекари губят правото си да практикуват медицина.

Ние финансираме тази схема като плащаме данъците си, а тя се режисира на национално ниво от:

P Министерствата на Здравеопазването на всяка страна.  

P Правителствата под директивите на световното министерство на здравеопазването – СЗО.

P Правителствата под ръководството на Световната Банка.

ДА ВАКСИНИРАМЕ ИЛИ НЕ?

През 1983г. американският лекар др. Едуард Кас в качеството си на председател на Конференция във Виена по въпросите на Инфекциозните Болести, казва:

„Целта на епидемиолозите не би трябвало да е унищожаване на инфекциозните болести чрез масово ваксиниране и антибиотици, а контрол и подобрение в качеството на живот. Не може да се отрече, че все още имаме случаи на туберкулоза, полиомиелит и малария. Но по‐важното е да се засилят защитните сили на организма  чрез здравна политика, която не е заразена от интересите на фармацевтичните мултинационали.”

Крайният анализ по темата ни довежда до познатата дилема – да се подчиняваме на властите или да слушаме съзнанието си. Да обвиняваме правителството за всичко или сами да поемаме отговорностите си. Въпрос на осъзнаване. В някои американски щати се признава здравия разум и се признават отказите от ваксини. Във Франция младите хора, записали се в Армията също имат право да откажат ваксини. В Канада ваксинирането е въпрос на избор, но тук в САЩ ни заблуждават, че е задължително.

Между законността и легитимността е силата ни да правим избор!
                                                                      
                                                                       Продължава…
                                                                  
                                                                       Д-р Джислейн Ланкто

Няма коментари:

Публикуване на коментар